BENVINGUDA

Benvolgudes famílies,

Aquest blog està fet amb la intenció que pogueu veure algunes de les activitats que els vostres fills i filles fan a l'escola. Si ho mireu junts, us ho podran explicar millor.Desitgem que us agradi i que gaudiu amb els vostres fills, tant com ho fem nosaltres.

Si voleu podeu escriure comentaris.
Gràcies per visitar el blog de les classes de P3.
Feli i Mireia


divendres, 15 d’abril del 2011

FEM LA MONA

Avui hem fet la mona entre tots...Amb galetes, xocolata, lacasitos i un ou, mireu que bé que ens ho hem passat i com ens ha agradat



PANTALLA COMPLETA

3 comentaris:

  1. Quin goig que fan aquestes mones. Mmmmmmm! L'Erik diu que estaven molt bones.

    Gemma

    ResponElimina
  2. Estan estupendos....l'Albert s'ho va passar genial...però és que després de veure les fotografies.....no m'extranya gens....!!! jejejejeje

    ResponElimina
  3. Hola marietes! Sóc la Cristina, que vaig fer pràctiques amb vosaltres!!! m'encanta seguir les vostres fotos i saber que us ho passeu molt i molt bé! com m'hagues agradat tastar la vostra mona!!! espero que les colónies anessin molt i molt bé!
    tinc moltissimes ganes de veureus!
    un petó molt gran per tots i per la Mireia!

    ResponElimina